Strona główna / Szkolenia / Techniki sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta
szkolenie jednodniowe
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie pracy do podnoszenia obrotów firmy. Jednocześnie jest to narzędzie budzące lęk, które w biznesie traktuje się często po macoszemu, „a co to za filozofia dzwonić do klientów”. Jednak by rozmowa telefoniczna była skuteczna i pozostawała narzędziem przynoszącym konkretny zysk, musi kierować się konkretnym zasadami, a używający telefonu powinni być świadomie wykorzystującymi istniejące techniki i zasady rozmów telefonicznych.
Na szkoleniu poznają Państwo:
Data szkolenia
W planowaniu
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Miejsce
Warszawa
Trenerzy
Roman Kawszyn
Opiekun szkolenia
Agnieszka Ratajczak
W pakiecie:
Cena netto / osoba
Cena brutto / osoba
1,094.70 złNajniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 1,094.70 zł.
Sukces w rozmowie telefonicznej
Typy rozmów telefonicznych
Rozmowa otwierająca kontakt i sprzedaż (poławiająca)
Schemat T1-T9 – skuteczny i sprawdzony schemat rozmowy wychodzącej sprzedażowej
Rozmowa telefoniczna w obsłudze klienta
Raport w rozmowie telefonicznej
Język wywierania wpływu w rozmowie telefonicznej
Każde z powyższych szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne".
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.