Strona główna / Szkolenia

Znajdziesz tu szkolenia, które pomogą Ci sprzedawać skuteczniej

Specjalizujemy się w szkoleniu i rozwoju sił sprzedaży.

Duże doświadczenie w pracy z różnymi firmami powoduje, że Roman bardzo szybko odczytuje i rozumie grupę, którą aktualnie szkoli. Potrafi “porwać” i skupić uwagę uczestników, stając się dla nich autorytetem towarzyszącym (al fianco) w codziennych zadaniach zawodowych. To wszystko po to, by uczestnicy szkolenia nie tylko poznali nowe techniki, ale także byli zmotywowani i zainspirowani do stosowania poznanych narzędzi, do zmiany dotychczasowych, nieefektywnych przyzwyczajeń.  Uczestnicy wyjdą z sali szkoleniowej inni, niż na tę salę weszli.

Kalendarz szkoleń otwartych

Schemat skutecznej rozmowy sprzedażowej wg wzoru Al Fianco Kawszyn
10.02.2023

Schemat skutecznej rozmowy sprzedażowej wg wzoru Al Fianco Kawszyn

Czym kieruje się większość handlowców w swojej pracy?

Intuicją.

Niestety niewielu działa na podstawie wyuczonych technik. Dlatego tak wielu w trakcie rozmowy z klientem popełnia błędy. Błędy, o których najczęściej nie wiedzą, przez co w kolejnych rozmowach ponownie je popełniają. Tracą w ten sposób potencjalny obrót oraz klienta. 

Roman Kawszyn na podstawie własnego kilkunastoletnie doświadczenia handlowego oraz zebranego w trakcie pracy trenerskiej doświadczenia swoich najskuteczniejszych klientów, proponuje Państwu udział w szkoleniu, w trakcie którego nauczy jak od początku do końca przeprowadzać skuteczne, świadome oraz owocne rozmowy sprzedażowe.

Szkolenie przeznaczone dla każdego prowadzącego w swojej codziennej pracy rozmowy sprzedażowe z klientami. Zapraszamy sprzedawców, handlowców, managerów sprzedaży, pracowników działów handlowym lub obsługi klienta nastawionych na sprzedaż

Cena

890.00 

Sprawdź program
Techniki Obrony Ceny – Online
28.02.2023

Techniki Obrony Ceny – Online

Jakich słów w sprzedaży boimy się najbardziej?

“Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”.

Wiesz jak na to odpowiedzieć?

Odeprzesz atak przez “ale jaka jakość” czy może udzielisz rabatu?

Będę z Tobą szczery – ani jedno ani drugie nie jest najlepszym wyjściem i nie zakończy się sprzedażą.

Etap obiekcji cenowych zwykle kończy się złą atmosferą, przeciąganiem liny, a nawet kłótnią lub utratą klienta. Tymczasem kiedy słyszysz “za drogo” to nie oznacza, że klient tego nie chce kupić. Przeciwnie, on właśnie interesuje się Twoim produktem. Teraz tylko musisz wiedzieć jak umiejętnie odpowiedzieć, by poprowadzić rozmowę do finalizacji.

Tego właśnie nauczymy Cię na tym szkoleniu! 

Cena

540.00 

Sprawdź program
Profesjonalna obsługa klienta 2.0
28.03.2023

Profesjonalna obsługa klienta 2.0

Wywołaj z nami efekt “WOW”

Uruchom wyobraźnię i zmień swoje nastawienie, aby wywołać u klienta pozytywne emocje.

Wszystkie rozwiązania, zadania czy ćwiczenia praktyczne jakie zastosujemy będą ściśle powiązane z Twoją branżą. Zajęcia prowadzą trenerzy, którzy są praktykami – na co dzień pracują w sprzedaży i obsłudze klienta.

Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy mają kontakt z klientem. Zapraszamy pracowników DOK ale także handlowców, sprzedawców, managerów sprzedaży.

Cena

790.00 

Sprawdź program
Jak rekrutować doskonałych pracowników sił sprzedaży w 2023?
29.03.2023

Jak rekrutować doskonałych pracowników sił sprzedaży w 2023?

Od lat rekruterzy szukają jednej magicznej formuły. Jednego testu albo zadania, które pozwoliłby im dotrzeć do sedna „jaki jest naprawdę ten kandydat?” oraz „czy się sprawdzi w tej roli?”. Jeszcze, by nie było tak prosto, na rynek pracy wchodzą kolejne pokolenia. Pokolenia X,Y,Z czy Płatek Śniegu, dla których zmienia się podejście rekrutacyjne.

Szkolenie zbudowane jest na praktycznych i sprawdzonych rozwiązaniach z zakresu rekrutacji do zespołów Sił Sprzedaży. Podczas zajęć dogłębnie przepracujemy również jeden z najczęściej pomijanych obszarów jakim jest onbording nowego pracownika i dlaczego ten etap jest kluczowy.

Cena

980.00 

Sprawdź program
Techniki sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta
W planowaniu

Techniki sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta

Telefon to bardzo skuteczne narzędzie pracy i podnoszenia obrotów firmy. Jednocześnie jest to narzędzie budzące lęk, które w biznesie traktuje się często po macoszemu, „a co to za filozofia dzwonić do klientów”. Jednak by rozmowa telefoniczna była skuteczna i pozostawała narzędziem przynoszącym konkretny zysk, musi kierować się konkretnym zasadami, a używający telefonu powinni być świadomie wykorzystującymi istniejące techniki i zasady rozmów telefonicznych.

Cena

890.00 

Sprawdź program
Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów. Utrzymanie klienta w czasie zmiany
W planowaniu

Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów. Utrzymanie klienta w czasie zmiany

Koniec roku to czas, w którym handlowcy komunikują klientom zmiany cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta.
A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle?

Cena

780.00 

Sprawdź program
Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów. Utrzymanie klienta w czasie zmiany.
W planowaniu

Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów. Utrzymanie klienta w czasie zmiany.

Koniec roku to czas, w którym handlowcy komunikują klientom zmiany cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta.
A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle?

Cena

790.00 

Sprawdź program
Relator
W planowaniu

Relator

Wszystkie narzędzia i techniki, którymi posługuje się handlowiec mają sens i działają tylko wtedy, gdy klient handlowca lubi i mu ufa.

Sympatia i zaufanie to najważniejszy faktor w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.

Cena

650.00 

Sprawdź program
Modelowe badanie potrzeb
W planowaniu

Modelowe badanie potrzeb

Mówimy o najważniejszym i decydującym etapie rozmowy sprzedażowej. Kiedyś (lata 90-te) przyjęło się, że dobry handlowiec to taki handlowiec, który ma gadane.
Niestety, powiedzenie to króluje na salonach sprzedażowych do dziś. Handlowcy spotykają się z klientami i „gadają”, zamykając sobie szansę do zrobienia przewagi konkurencyjnej,
postawienia klienta w centrum uwagi, wysłuchania i wyciągnięcia wniosków, które przełożą się na dalszy proces sprzedaży.

Cena

650.00 

Sprawdź program
Lider Zespołu Sprzedaży
W planowaniu

Lider Zespołu Sprzedaży

Na szkoleniu dowiedzą się Państwo jak kierować Zespołem Sprzedaży aby osiągał on jak najlepsze wyniki.

Cena

980.00 

Sprawdź program
Techniki Sprzedaży zdalnej.
W planowaniu

Techniki Sprzedaży zdalnej.

Handlowcy potrzebują skutecznych technik w sprzedaży na odległość, nie zawsze mogą być u klienta stacjonarnie.  Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje i możliwości odbywania spotkań z klientami. Niezależnie od nas, spotkania bezpośrednie z klientami nie są już codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Do tego potrzebne są tak umiejętności […]

Cena

1,580.00 

Sprawdź program
Debiutanckie i finalne gry klienckie
W planowaniu

Debiutanckie i finalne gry klienckie

Najtrudniejsze sytuacje z którymi możesz spotkać się w sprzedaży (to zdanie mniejszym drukiem) następnie akapit i taki opis: Przy żonglerce piłeczką, kluczem nie jest to jak łapiesz piłeczkę. Kluczem jest to, jak ją podrzucisz. Jeśli podrzucisz dobrze, to spadnie. Identycznie w sprzedaży.

Cena

650.00 

Sprawdź program
Motivazione – odkryj swój wewnętrzny motyw i przełóż go na skuteczność sprzedażową
W planowaniu

Motivazione – odkryj swój wewnętrzny motyw i przełóż go na skuteczność sprzedażową

Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację. Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację. Wielu handlowców ma umiejętności sprzedażowe. One przychodzą z doświadczeniem, przeczytaną książką, odbytym kursem.

Cena

980.00 

Sprawdź program

Zrealizuj szkolenie szyte na miarę dla twojej firmy

Każde z powyższych szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne".

szkolenia

Zaufali nam

Dołącz do
newslettera

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.