Strona główna / Szkolenia
📚Szkolenie: Jak stworzyć nowoczesną ofertę sprzedażową? Twórz, Wyróżniaj, Wygrywaj! 📅 Termin: 25.10.2024r. – 9:00 – 15:00 📍 Miejsce: Warszawa, Mariott Wysyłasz klientowi oferty mailem? Od Twojej oferty zależy decyzja zakupowa klienta? Czy w ofercie podanie ceny jest tak kluczowe jak nam się wydaje, by wyprzedzić konkurencję? Potrzebujesz oferty nowocześnie zaprojektowanej i skrojonej, w […]
Cena netto
Fenomen bariery sekretariatu pokonał niejednego już handlowca. Do tego dochodzi brak reakcji na wysłanego maila, odrzucanie połączenia czy zasłanianie się przez klienta brakiem czasu. Znasz to? Kluczem tego szkolenia jest opanowanie technik nęcenia oraz radzenia sobie z każdą napotkaną barierą w drodze do upragnionego spotkania sprzedażowego.
Roman Kawszyn na podstawie własnego kilkunastoletnie doświadczenia handlowego oraz zebranego w trakcie pracy trenerskiej doświadczenia swoich najskuteczniejszych klientów, proponuje Państwu udział w szkoleniu, w trakcie którego nauczy jak od początku do końca przeprowadzać skuteczne, świadome oraz owocne rozmowy sprzedażowe.
Szkolenie przeznaczone dla każdego prowadzącego w swojej codziennej pracy rozmowy sprzedażowe z klientami. Zapraszamy sprzedawców, handlowców, managerów sprzedaży, pracowników działów handlowym lub obsługi klienta nastawionych na sprzedaż
Cena netto
💪 Jaki model onboardingu by wdrażany handlowiec szybko stal się efektywny?
Na szkoleniu uczestnicy poznają wzór kompetencyjny skutecznego handlowca oraz zapoznają się z zasadami wdrożenia handlowca do firmy. Jak to zrobić by proces był szybki i efektywny?
Cena netto
Od lat rekruterzy szukają jednej magicznej formuły. Jednego testu albo zadania, które pozwoliłby im dotrzeć do sedna „jaki jest naprawdę ten kandydat?” oraz „czy się sprawdzi w tej roli?”. Jeszcze, by nie było tak prosto, na rynek pracy wchodzą kolejne pokolenia. Pokolenia X,Y,Z czy Płatek Śniegu, dla których zmienia się podejście rekrutacyjne.
Szkolenie zbudowane jest na praktycznych i sprawdzonych rozwiązaniach z zakresu rekrutacji do zespołów Sił Sprzedaży. Podczas zajęć dogłębnie przepracujemy również jeden z najczęściej pomijanych obszarów jakim jest onbording nowego pracownika i dlaczego ten etap jest kluczowy.
Cena netto
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie pracy i podnoszenia obrotów firmy. Jednocześnie jest to narzędzie budzące lęk, które w biznesie traktuje się często po macoszemu, „a co to za filozofia dzwonić do klientów”. Jednak by rozmowa telefoniczna była skuteczna i pozostawała narzędziem przynoszącym konkretny zysk, musi kierować się konkretnym zasadami, a używający telefonu powinni być świadomie wykorzystującymi istniejące techniki i zasady rozmów telefonicznych.
Cena netto
Jakich słów w sprzedaży boimy się najbardziej?
“Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”.
Wiesz jak na to odpowiedzieć?
Odeprzesz atak przez “ale jaka jakość” czy może udzielisz rabatu?
Będę z Tobą szczery – ani jedno ani drugie nie jest najlepszym wyjściem i nie zakończy się sprzedażą.
Etap obiekcji cenowych zwykle kończy się złą atmosferą, przeciąganiem liny, a nawet kłótnią lub utratą klienta. Tymczasem kiedy słyszysz “za drogo” to nie oznacza, że klient tego nie chce kupić. Przeciwnie, on właśnie interesuje się Twoim produktem. Teraz tylko musisz wiedzieć jak umiejętnie odpowiedzieć, by poprowadzić rozmowę do finalizacji.
Tego właśnie nauczymy Cię na tym szkoleniu!
Cena netto
Skuteczne wprowadzenie podwyżki zaczyna się w głowie. Dla jednych będzie, to proces trudny i straszny, dla innych normalny i zwykły. Dlatego szkolenie, to rozpoczynamy od mentalności. „Głowa” to najczęściej miejsce, w którym całą batalię o wprowadzenie podwyżek przegrywamy.
✔️ Jak najlepsi handlowcy mają poukładane w głowach, że patrzą na podwyżkę jako szansę?
Wprowadzenie podwyżki jest pewnego rodzaju propozycją biznesową, na którą handlowiec może otrzymać odpowiedź w formie obiekcji. „Teraz to wychodzi już bardzo drogo”, „ta cena staje się nie do zaakceptowania”, „to przestaje się nam opłacać” – jak konkretnie odpowiadać, jakich zdań wówczas użyć – handlowcy podczas bieżącego modułu poznają bardzo konkretne odpowiedzi. Moduł motywacyjno- inspiracyjny, pokaże Ci rzeczywistość wprowadzenia podwyżki jako szansę.
Cena netto
Pierwsze skrzypce!
Sprzedawaj podczas wystąpień publicznych
Brak efektów, reakcji, znudzenie potencjalnych klientów i powolne opuszczanie przez nich sali?
Skuteczna prezentacja sprzedażowa to taka, która kończy się podpisaniem zamówień i wywołuje emocje. Co zrobić, żeby zachwycić i odnieść sprzedażowy sukces?
Podczas tego szkolenia dowiesz się, jak:
Istnieją sprawdzone metody, których zastosowanie pozwoli zwiększyć Twoją sprzedaż i zdobyć nowe kontakty.
Podczas tego szkolenia poznasz:
Chcesz sprzedawać efektywniej?
Ten moduł jest właśnie dla Ciebie.
Cena netto
Czy relacje są dzisiaj ważne w biznesie?
Wszystkie narzędzia i techniki, którymi posługuje się handlowiec mają sens i działają tylko wtedy, gdy klient handlowca zna, lubi i mu ufa.
Sympatia i zaufanie, to najważniejsze faktory w pracy sprzedażowej, bez których długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Relacje się buduje każdego dnia.
Wszakże sympatia i zaufanie, to efekt dobrze zbudowanych relacji. Przełożeni mówią do handlowca: BUDUJ RELACJE. Podczas rekrutacji chcą sprawdzić, czy jego nastawienie i charakter są relacyjne. Istnieje tylko jeden problem – nie mówią jak to zrobić. A handlowiec, przekonany, że relacje bierze się z lat obsługi i bycia przy kliencie, jest jaki jest. W stronę budowania relacji nie robi nic, bo nie wie, że można, całkowicie polegając na swojej otwartości, chęci pomocy, charakterze, przypadku itp.
Jak budować swoje zaufanie u klienta?
Kiedy handlowiec ma zadanie pozyskania nowego klienta i wchodzi na swoją pierwszą wizytę handlową, czas i dokonania z nim związane nie grają po jego stronie. Sympatia i zaufanie muszą zostać zbudowane szybko. Czy istnieją metody, dzięki którym ktoś nam zaufa w ciągu 5 minut. Czy może ktoś nas polubić w ciągu 30 sekund?
Cena netto
W jaki sposób sprzedawać usługi, które różnią się swą naturą od konkretnych produktów? Techniki związane ze sprzedażą usług przechylają szalę sukcesu na stronę handlowca, który jest świadomy i ma bardzo konkretne umiejętności sprzedażowe.
Cena netto
Mówimy o najważniejszym i decydującym etapie rozmowy sprzedażowej. Kiedyś (lata 90-te) przyjęło się, że dobry handlowiec to taki handlowiec, który ma gadane.
Niestety, powiedzenie to króluje na salonach sprzedażowych do dziś. Handlowcy spotykają się z klientami i „gadają”, zamykając sobie szansę do zrobienia przewagi konkurencyjnej,
postawienia klienta w centrum uwagi, wysłuchania i wyciągnięcia wniosków, które przełożą się na dalszy proces sprzedaży.
Cena netto
Na szkoleniu dowiedzą się Państwo jak kierować Zespołem Sprzedaży aby osiągał on jak najlepsze wyniki.
Cena netto
Handlowcy potrzebują skutecznych technik w sprzedaży na odległość, nie zawsze mogą być u klienta stacjonarnie. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje i możliwości odbywania spotkań z klientami. Niezależnie od nas, spotkania bezpośrednie z klientami nie są już codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Do tego potrzebne są tak umiejętności […]
Cena netto
68% klientów odchodzi od firm z powodu złej obsługi klienta.
Opóźnienia realizacji, zły adres dostawy, brak towaru, emocje w trakcie rozmowy, klient żądający rzeczy niemożliwych – to tylko niektóre sytuacje, w których zespoły obsługi klienta sobie nie radzą.
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy mają kontakt z klientem – handlowców, sprzedawców, managerów sprzedaży, pracowników DOK.
Cena netto
Najtrudniejsze sytuacje z którymi możesz spotkać się w sprzedaży (to zdanie mniejszym drukiem) następnie akapit i taki opis: Przy żonglerce piłeczką, kluczem nie jest to jak łapiesz piłeczkę. Kluczem jest to, jak ją podrzucisz. Jeśli podrzucisz dobrze, to spadnie. Identycznie w sprzedaży.
Cena netto
Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację. Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację. Wielu handlowców ma umiejętności sprzedażowe. One przychodzą z doświadczeniem, przeczytaną książką, odbytym kursem.
Cena netto
Każde z powyższych szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne".
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.