Strona główna / Szkolenia

Znajdziesz tu szkolenia, które pomogą Ci sprzedawać skuteczniej

Specjalizujemy się w szkoleniu i rozwoju sił sprzedaży.

Duże doświadczenie w pracy z różnymi firmami powoduje, że Roman bardzo szybko odczytuje i rozumie grupę, którą aktualnie szkoli. Potrafi “porwać” i skupić uwagę uczestników, stając się dla nich autorytetem towarzyszącym (al fianco) w codziennych zadaniach zawodowych. To wszystko po to, by uczestnicy szkolenia nie tylko poznali nowe techniki, ale także byli zmotywowani i zainspirowani do stosowania poznanych narzędzi, do zmiany dotychczasowych, nieefektywnych przyzwyczajeń.  Uczestnicy wyjdą z sali szkoleniowej inni, niż na tę salę weszli.

Kalendarz szkoleń otwartych

Techniki Obrony Ceny – Online
04.06.2024

Techniki Obrony Ceny – Online

Jakich słów w sprzedaży boimy się najbardziej?

“Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”.

Wiesz jak na to odpowiedzieć?

Odeprzesz atak przez “ale jaka jakość” czy może udzielisz rabatu?

Będę z Tobą szczery – ani jedno ani drugie nie jest najlepszym wyjściem i nie zakończy się sprzedażą.

Etap obiekcji cenowych zwykle kończy się złą atmosferą, przeciąganiem liny, a nawet kłótnią lub utratą klienta. Tymczasem kiedy słyszysz “za drogo” to nie oznacza, że klient tego nie chce kupić. Przeciwnie, on właśnie interesuje się Twoim produktem. Teraz tylko musisz wiedzieć jak umiejętnie odpowiedzieć, by poprowadzić rozmowę do finalizacji.

Tego właśnie nauczymy Cię na tym szkoleniu! 

Cena netto

690.00

Sprawdź program
Wzór rozmowy sprzedażowej od umówienia spotkania do wizyty u klienta.
13.06.2024 - 14.06.2023

Wzór rozmowy sprzedażowej od umówienia spotkania do wizyty u klienta.

Fenomen bariery sekretariatu pokonał niejednego już handlowca. Do tego dochodzi brak reakcji na wysłanego maila, odrzucanie połączenia czy zasłanianie się przez klienta brakiem czasu. Znasz to? Kluczem tego szkolenia jest opanowanie technik nęcenia oraz radzenia sobie z każdą napotkaną barierą w drodze do upragnionego spotkania sprzedażowego.

 

Roman Kawszyn na podstawie własnego kilkunastoletnie doświadczenia handlowego oraz zebranego w trakcie pracy trenerskiej doświadczenia swoich najskuteczniejszych klientów, proponuje Państwu udział w szkoleniu, w trakcie którego nauczy jak od początku do końca przeprowadzać skuteczne, świadome oraz owocne rozmowy sprzedażowe.

Szkolenie przeznaczone dla każdego prowadzącego w swojej codziennej pracy rozmowy sprzedażowe z klientami. Zapraszamy sprzedawców, handlowców, managerów sprzedaży, pracowników działów handlowym lub obsługi klienta nastawionych na sprzedaż

Cena netto

1,770.00

Sprawdź program
Pierwsze skrzypce. Sprzedawaj podczas wystąpień publicznych!
18.06.2024 - 19.06.2024

Pierwsze skrzypce. Sprzedawaj podczas wystąpień publicznych!

Pierwsze skrzypce!
Sprzedawaj podczas wystąpień publicznych

Brak efektów, reakcji, znudzenie potencjalnych klientów i powolne opuszczanie przez nich sali?
Skuteczna prezentacja sprzedażowa to taka, która kończy się podpisaniem zamówień i wywołuje emocje. Co zrobić, żeby zachwycić i odnieść sprzedażowy sukces?
Podczas tego szkolenia dowiesz się, jak:

  • Przeprowadzić efektywną prezentację
  • Zrobić rewelacyjne pierwsze wrażenie
  • Zakończyć prezentację z listą nowych klientów

Istnieją sprawdzone metody, których zastosowanie pozwoli zwiększyć Twoją sprzedaż i zdobyć nowe kontakty.
Podczas tego szkolenia poznasz:

  • Kluczowe elementy perswazji
  • Praktyczne aspekty struktury prezentacji publicznej
  • Strategię wykorzystania kolorów w sprzedaży i negocjacjach

Chcesz sprzedawać efektywniej?
Ten moduł jest właśnie dla Ciebie.

Cena netto

1,770.00

Sprawdź program
Onboarding handlowca. Jak skutecznie wdrożyć zatrudnionego handlowca?
19.09.2024

Onboarding handlowca. Jak skutecznie wdrożyć zatrudnionego handlowca?

💪 Jaki model onboardingu by wdrażany handlowiec szybko stal się efektywny?

Na szkoleniu uczestnicy poznają wzór kompetencyjny skutecznego handlowca oraz zapoznają się z zasadami wdrożenia handlowca do firmy. Jak to zrobić by proces był szybki i efektywny?

 

Cena netto

980.00

Sprawdź program
Online – Skuteczna rekrutacja handlowców w 2023
W planowaniu

Online – Skuteczna rekrutacja handlowców w 2023

Od lat rekruterzy szukają jednej magicznej formuły. Jednego testu albo zadania, które pozwoliłby im dotrzeć do sedna „jaki jest naprawdę ten kandydat?” oraz „czy się sprawdzi w tej roli?”. Jeszcze, by nie było tak prosto, na rynek pracy wchodzą kolejne pokolenia. Pokolenia X,Y,Z czy Płatek Śniegu, dla których zmienia się podejście rekrutacyjne.

Szkolenie zbudowane jest na praktycznych i sprawdzonych rozwiązaniach z zakresu rekrutacji do zespołów Sił Sprzedaży. Podczas zajęć dogłębnie przepracujemy również jeden z najczęściej pomijanych obszarów jakim jest onbording nowego pracownika i dlaczego ten etap jest kluczowy.

Cena netto

880.00

Sprawdź program
Techniki sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta
W planowaniu

Techniki sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta

Telefon to bardzo skuteczne narzędzie pracy i podnoszenia obrotów firmy. Jednocześnie jest to narzędzie budzące lęk, które w biznesie traktuje się często po macoszemu, „a co to za filozofia dzwonić do klientów”. Jednak by rozmowa telefoniczna była skuteczna i pozostawała narzędziem przynoszącym konkretny zysk, musi kierować się konkretnym zasadami, a używający telefonu powinni być świadomie wykorzystującymi istniejące techniki i zasady rozmów telefonicznych.

Cena netto

890.00

Sprawdź program
Rok podwyżek czyli utrzymanie stałego klienta w czasie zmiany – stacjonarne
W planowaniu

Rok podwyżek czyli utrzymanie stałego klienta w czasie zmiany – stacjonarne

Skuteczne wprowadzenie podwyżki zaczyna się w głowie. Dla jednych będzie, to proces trudny i straszny, dla innych normalny i zwykły. Dlatego szkolenie, to rozpoczynamy od mentalności. „Głowa” to najczęściej miejsce, w którym całą batalię o wprowadzenie podwyżek przegrywamy.

✔️ Jak najlepsi handlowcy mają poukładane w głowach, że patrzą na podwyżkę jako szansę?

Wprowadzenie podwyżki jest pewnego rodzaju propozycją biznesową, na którą handlowiec może otrzymać odpowiedź w formie obiekcji. „Teraz to wychodzi już bardzo drogo”, „ta cena staje się nie do zaakceptowania”, „to przestaje się nam opłacać” – jak konkretnie odpowiadać, jakich zdań wówczas użyć – handlowcy podczas bieżącego modułu poznają bardzo konkretne odpowiedzi. Moduł motywacyjno- inspiracyjny, pokaże Ci rzeczywistość wprowadzenia podwyżki jako szansę.

Cena netto

634.15

Sprawdź program
Relator
W planowaniu

Relator

Czy relacje są dzisiaj ważne w biznesie?

Wszystkie narzędzia i techniki, którymi posługuje się handlowiec mają sens i działają tylko wtedy, gdy klient handlowca zna, lubi i mu ufa.

Sympatia i zaufanie, to najważniejsze faktory w pracy sprzedażowej, bez których długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.

Relacje się buduje każdego dnia.

Wszakże sympatia i zaufanie, to efekt dobrze zbudowanych relacji. Przełożeni mówią do handlowca: BUDUJ RELACJE. Podczas rekrutacji chcą sprawdzić, czy jego nastawienie i charakter są relacyjne. Istnieje tylko jeden problem – nie mówią jak to zrobić. A handlowiec, przekonany, że relacje bierze się z lat obsługi i bycia przy kliencie, jest jaki jest. W stronę budowania relacji nie robi nic, bo nie wie, że można, całkowicie polegając na swojej otwartości, chęci pomocy, charakterze, przypadku itp.

Jak budować swoje zaufanie u klienta?

Kiedy handlowiec ma zadanie pozyskania nowego klienta i wchodzi na swoją pierwszą wizytę handlową, czas i dokonania z nim związane nie grają po jego stronie. Sympatia i zaufanie muszą zostać zbudowane szybko. Czy istnieją metody, dzięki którym ktoś nam zaufa w ciągu 5 minut. Czy może ktoś nas polubić w ciągu 30 sekund?

Cena netto

650.00

Sprawdź program
Sprzedaż “niewidzialnego”. Techniki sprzedaży usług od kontaktu do konwersji.
W planowaniu

Sprzedaż “niewidzialnego”. Techniki sprzedaży usług od kontaktu do konwersji.

W jaki sposób sprzedawać usługi, które różnią się swą naturą od konkretnych produktów? Techniki związane ze sprzedażą usług przechylają szalę sukcesu na stronę handlowca, który jest świadomy i ma bardzo konkretne umiejętności sprzedażowe.

Cena netto

980.00

Sprawdź program
Modelowe badanie potrzeb
W planowaniu

Modelowe badanie potrzeb

Mówimy o najważniejszym i decydującym etapie rozmowy sprzedażowej. Kiedyś (lata 90-te) przyjęło się, że dobry handlowiec to taki handlowiec, który ma gadane.
Niestety, powiedzenie to króluje na salonach sprzedażowych do dziś. Handlowcy spotykają się z klientami i „gadają”, zamykając sobie szansę do zrobienia przewagi konkurencyjnej,
postawienia klienta w centrum uwagi, wysłuchania i wyciągnięcia wniosków, które przełożą się na dalszy proces sprzedaży.

Cena netto

980.00

Sprawdź program
Lider Zespołu Sprzedaży
W planowaniu

Lider Zespołu Sprzedaży

Na szkoleniu dowiedzą się Państwo jak kierować Zespołem Sprzedaży aby osiągał on jak najlepsze wyniki.

Cena netto

980.00

Sprawdź program
Techniki Sprzedaży zdalnej.
W planowaniu

Techniki Sprzedaży zdalnej.

Handlowcy potrzebują skutecznych technik w sprzedaży na odległość, nie zawsze mogą być u klienta stacjonarnie.  Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje i możliwości odbywania spotkań z klientami. Niezależnie od nas, spotkania bezpośrednie z klientami nie są już codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Do tego potrzebne są tak umiejętności […]

Cena netto

1,580.00

Sprawdź program
Profesjonalna obsługa klienta 2.0
W planowaniu

Profesjonalna obsługa klienta 2.0

68% klientów odchodzi od firm z powodu złej obsługi klienta.

Opóźnienia realizacji, zły adres dostawy, brak towaru, emocje w trakcie rozmowy, klient żądający rzeczy niemożliwych – to tylko niektóre sytuacje, w których zespoły obsługi klienta sobie nie radzą.

Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy mają kontakt z klientem – handlowców, sprzedawców, managerów sprzedaży, pracowników DOK.

 

Cena netto

980.00

Sprawdź program
Debiutanckie i finalne gry klienckie
W planowaniu

Debiutanckie i finalne gry klienckie

Najtrudniejsze sytuacje z którymi możesz spotkać się w sprzedaży (to zdanie mniejszym drukiem) następnie akapit i taki opis: Przy żonglerce piłeczką, kluczem nie jest to jak łapiesz piłeczkę. Kluczem jest to, jak ją podrzucisz. Jeśli podrzucisz dobrze, to spadnie. Identycznie w sprzedaży.

Cena netto

650.00

Sprawdź program
Motivazione – odkryj swój wewnętrzny motyw i przełóż go na skuteczność sprzedażową
W planowaniu

Motivazione – odkryj swój wewnętrzny motyw i przełóż go na skuteczność sprzedażową

Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację. Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację. Wielu handlowców ma umiejętności sprzedażowe. One przychodzą z doświadczeniem, przeczytaną książką, odbytym kursem.

Cena netto

980.00

Sprawdź program

Zrealizuj szkolenie szyte na miarę dla twojej firmy

Każde z powyższych szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne".

szkolenia

Zaufali nam

Dołącz do
newslettera

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.