Strona główna / Szkolenia
Czym kieruje się większość handlowców w swojej pracy?
Intuicją.
Niestety niewielu działa na podstawie wyuczonych technik. Dlatego tak wielu w trakcie rozmowy z klientem popełnia błędy. Błędy, o których najczęściej nie wiedzą, przez co w kolejnych rozmowach ponownie je popełniają. Tracą w ten sposób potencjalny obrót oraz klienta.
Roman Kawszyn na podstawie własnego kilkunastoletnie doświadczenia handlowego oraz zebranego w trakcie pracy trenerskiej doświadczenia swoich najskuteczniejszych klientów, proponuje Państwu udział w szkoleniu, w trakcie którego nauczy jak od początku do końca przeprowadzać skuteczne, świadome oraz owocne rozmowy sprzedażowe.
Szkolenie przeznaczone dla każdego prowadzącego w swojej codziennej pracy rozmowy sprzedażowe z klientami. Zapraszamy sprzedawców, handlowców, managerów sprzedaży, pracowników działów handlowym lub obsługi klienta nastawionych na sprzedaż
Cena
Jakich słów w sprzedaży boimy się najbardziej?
“Za drogo, ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”.
Wiesz jak na to odpowiedzieć?
Odeprzesz atak przez “ale jaka jakość” czy może udzielisz rabatu?
Będę z Tobą szczery – ani jedno ani drugie nie jest najlepszym wyjściem i nie zakończy się sprzedażą.
Etap obiekcji cenowych zwykle kończy się złą atmosferą, przeciąganiem liny, a nawet kłótnią lub utratą klienta. Tymczasem kiedy słyszysz “za drogo” to nie oznacza, że klient tego nie chce kupić. Przeciwnie, on właśnie interesuje się Twoim produktem. Teraz tylko musisz wiedzieć jak umiejętnie odpowiedzieć, by poprowadzić rozmowę do finalizacji.
Tego właśnie nauczymy Cię na tym szkoleniu!
Cena
Wywołaj z nami efekt “WOW”
Uruchom wyobraźnię i zmień swoje nastawienie, aby wywołać u klienta pozytywne emocje.
Wszystkie rozwiązania, zadania czy ćwiczenia praktyczne jakie zastosujemy będą ściśle powiązane z Twoją branżą. Zajęcia prowadzą trenerzy, którzy są praktykami – na co dzień pracują w sprzedaży i obsłudze klienta.
Szkolenie przeznaczone dla wszystkich, którzy w swojej codziennej pracy mają kontakt z klientem. Zapraszamy pracowników DOK ale także handlowców, sprzedawców, managerów sprzedaży.
Cena
Od lat rekruterzy szukają jednej magicznej formuły. Jednego testu albo zadania, które pozwoliłby im dotrzeć do sedna „jaki jest naprawdę ten kandydat?” oraz „czy się sprawdzi w tej roli?”. Jeszcze, by nie było tak prosto, na rynek pracy wchodzą kolejne pokolenia. Pokolenia X,Y,Z czy Płatek Śniegu, dla których zmienia się podejście rekrutacyjne.
Szkolenie zbudowane jest na praktycznych i sprawdzonych rozwiązaniach z zakresu rekrutacji do zespołów Sił Sprzedaży. Podczas zajęć dogłębnie przepracujemy również jeden z najczęściej pomijanych obszarów jakim jest onbording nowego pracownika i dlaczego ten etap jest kluczowy.
Cena
Telefon to bardzo skuteczne narzędzie pracy i podnoszenia obrotów firmy. Jednocześnie jest to narzędzie budzące lęk, które w biznesie traktuje się często po macoszemu, „a co to za filozofia dzwonić do klientów”. Jednak by rozmowa telefoniczna była skuteczna i pozostawała narzędziem przynoszącym konkretny zysk, musi kierować się konkretnym zasadami, a używający telefonu powinni być świadomie wykorzystującymi istniejące techniki i zasady rozmów telefonicznych.
Cena
Koniec roku to czas, w którym handlowcy komunikują klientom zmiany cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta.
A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle?
Cena
Koniec roku to czas, w którym handlowcy komunikują klientom zmiany cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta.
A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle?
Cena
Wszystkie narzędzia i techniki, którymi posługuje się handlowiec mają sens i działają tylko wtedy, gdy klient handlowca lubi i mu ufa.
Sympatia i zaufanie to najważniejszy faktor w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Cena
Mówimy o najważniejszym i decydującym etapie rozmowy sprzedażowej. Kiedyś (lata 90-te) przyjęło się, że dobry handlowiec to taki handlowiec, który ma gadane.
Niestety, powiedzenie to króluje na salonach sprzedażowych do dziś. Handlowcy spotykają się z klientami i „gadają”, zamykając sobie szansę do zrobienia przewagi konkurencyjnej,
postawienia klienta w centrum uwagi, wysłuchania i wyciągnięcia wniosków, które przełożą się na dalszy proces sprzedaży.
Cena
Na szkoleniu dowiedzą się Państwo jak kierować Zespołem Sprzedaży aby osiągał on jak najlepsze wyniki.
Cena
Handlowcy potrzebują skutecznych technik w sprzedaży na odległość, nie zawsze mogą być u klienta stacjonarnie. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje i możliwości odbywania spotkań z klientami. Niezależnie od nas, spotkania bezpośrednie z klientami nie są już codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Do tego potrzebne są tak umiejętności […]
Cena
Najtrudniejsze sytuacje z którymi możesz spotkać się w sprzedaży (to zdanie mniejszym drukiem) następnie akapit i taki opis: Przy żonglerce piłeczką, kluczem nie jest to jak łapiesz piłeczkę. Kluczem jest to, jak ją podrzucisz. Jeśli podrzucisz dobrze, to spadnie. Identycznie w sprzedaży.
Cena
Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację. Żeby sprzedawać skutecznie handlowiec potrzebuje zadbać o dwa wektory: narzędzia (techniki, strategie) i motywację. Wielu handlowców ma umiejętności sprzedażowe. One przychodzą z doświadczeniem, przeczytaną książką, odbytym kursem.
Cena
Każde z powyższych szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne".
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.