Strona główna / Sklep / Relator – techniki szybkiego budowania relacji (Kurs online)
Budowanie relacji to kluczowa umiejętność. Stawiamy ją na równi ze znajomością technik sprzedaży, obrony ceny i prezentacji oferty. Jeśli osoba sprzedająca ma kapitalny warsztat umiejętności sprzedażowych ale swoim zachowaniem nie wzbudza zaufania i sympatii, nigdy nie „otworzy” klienta na siebie ani na ofertę swoją lub firmy. Kupujemy bowiem od tych, których lubimy i którym ufamy.
Problem polega na tym, że klient o tym, czy Ci ufa i Cię lubi, zadecyduje w ciągu 15-30 sekund pierwszego kontaktu. A przecież relacje buduje się latami. Dopiero egzamin czasu wskazuje zwycięzców i przegranych.
Gdy jednak sprzedajesz, czas nie gra po Twojej stronie. Sympatia i zaufanie muszą zostać zbudowane szybko. Czy istnieją metody, dzięki którym ktoś nam zaufa w ciągu 5 minut. Czy może ktoś nas polubić w ciągu 30 sekund? Oczywiście, że istnieją. Nauczycie się ich podczas tego kursu.
Jeśli:
to kurs RELATOR jest dla Ciebie!
Dlaczego warto?
Jesteśmy handlowcami. Żyjemy ze sprzedaży. Na początku naszej ścieżki zawodowej szukaliśmy rozwiązań, technik, narzędzi. Na rynku było wiele propozycji. Niestety, „pachniały” jednak amerykańskim rynkiem, korporacyjnym językiem czy teoretycznymi rozważaniami psychologów, którzy nigdy nie sprzedawali.
Postanowiliśmy więc stworzyć własne narzędzia. Zebraliśmy te, które na rynku istnieją, wypróbowaliśmy na własnej skórze, sprawdziliśmy, które są skuteczne i działają, dodaliśmy te, które powstały w wyniku naszego doświadczenia i dziś możemy zaproponować program, który faktycznie działa. Realne narzędzia, techniki i sposoby, dzięki którym będziesz bardzo szybko wzbudzał zaufanie i sympatię.
Program kursu:
W czasie modułu dowiesz się czym jest manipulacja i czy stosowanie technik do budowania relacji mieści się w tej kategorii. Poznasz podejście Al Fianco do tego tematu. Dowiesz się czym jest wywieranie wpływu i poznasz sposób spojrzenia na stosowanie technik, który dodaje siły w działaniu.
W czasie modułu dowiesz się jaką wagę mają relacje w procesie sprzedaży. Poznasz relację pomiędzy relacjami a klasycznymi technikami sprzedaży. Roman pokaże przykłady „z życia” gdzie widać jak relacje zmieniają zaufanie do sprzedawcy.
W module opisywane są dwie koncepcje budowania relacji. Jedna z koncepcji zakłada przyspieszenie procesu przez czynniki wyzwalające relacje. Wyjaśniona zostanie mechanika działania od zewnątrz do wewnątrz.
W module opisywana jest jedna z przeszkód do budowania relacji w trakcie rozmowy z klientem. Klient może dopisywać nam intencje, które nie sprzyjają budowaniu relacji. Roman dzieli się sposobem opartym o wyrażanie emocji, który zabezpiecza przed niekorzystnym dla handlowca tokiem myślowym w głowie klienta.
W czasie modułu omawiamy problem społeczny „obojętności na innych”. Na bazie doświadczeń, które ma Twój klient można zbudować przewagę nad innymi handlowcami poprzez zaakcentowanie koncentracji na kliencie. Każdy chciałby to zrobić natomiast nie każdy robi to skutecznie. W module poznasz najbardziej skuteczny sposób.
W czasie modułu poznasz diagnozę społeczną, o którą opiera się technika dowartościowania. Dowiesz się dlaczego w warunkach biznesowych trudno jest mówić komplementy. Poznasz 3 skuteczne techniki wspierania wartości klienta. Dowiesz się dlaczego warto działać nawet jeśli ludzie odrzucają to co mówimy.
W module opisujemy kolejną technikę budowania relacji opartą o wzmacnianie wiarygodności komunikatu przez przyznanie się do zmiany opinii. Dowiesz się jak to zrobić by było to bezpieczne i skuteczne. Dowiesz się dlaczego w kliencie wywołuje to jeszcze więcej pozytywnych emocji.
Z modułu dowiesz się dlaczego nie warto być zbyt doskonałym. Poznasz metodę ocieplania wizerunku przez tworzenie słabości. Adam omawia również filozofię przesuwania się wobec średniej.
W czasie modułu dowiesz się o tym jak i kiedy stosować etykietowanie. Poznasz zasady oraz dowiesz się kto był prekursorem stosowania tej techniki w negocjacjach.
W czasie modułu Adam omawia zasadę, która łamie wzorzec zachowań typowych dla handlu. Zwykle handlowcy skupiają się na tym by coś ofiarować klientowi dla zdobycia sympatii. My mówimy, że bardziej skutecznym będzie gdy to klient coś Ci da.
W module omawiamy technikę prowadzenia rozmowy z klientem, która uwalnia go od wyrzutów sumienia i kieruje jego emocjami. Na zakończenie techniki powinieneś wskazywać rozwiązania a cała procedura opisana jest na filmie.
W czasie modułu omawiamy trzy wymagania kontrahentów, które zapewniają ich otwartość. Dowiesz się jak uzupełnić każde z 3 wymagań poprzez odpowiednie techniki. Wszystko w oparciu o przykłady.
W module koncentrujemy się na sytuacjach, które są codziennością w pracy z klientem i jednocześnie niosą one dużo nerwów i strachu o relacje. W sytuacjach kryzysowych najbardziej liczy się sposób reakcji ponieważ prawidłowe działanie zapewnia scementowanie więzi z klientem. Na filmie znajdziesz technikę reakcji na krzyk klienta i sposobu odmowy klientowi.
Moduł omawia sytuację, w której klient czuje się poszkodowany i składa skargę. Pierwsza reakcja decyduje o tym jakie emocje pojawią się w kliencie i jak będzie się zachowywał. Podejmując odpowiednie działanie możemy spowodować, że całą sytuację zapamięta w sposób pozytywny co wpłynie na to, że stanie się wiernym klientem.
W module poznasz metodę na budowanie relacji poprzez upodobnienie się do klienta. Lubimy ludzi podobnych do siebie, dlatego właśnie warto znać trzy poziomy, na których klient najbardziej poczuje, że spotkał kogoś ze „swojego świata”.
Kurs zawiera:
Opowiedz historię ,trafiającą w emocje. Wytwórz je ,podkreśl i sfinalizuj . Odpowiednia ,emocjonalna narracja jest w stanie przebić się do ośrodka decyzyjnego klienta.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 69.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaJedno z zadań, które handlowcy muszą wykonać polega na poinformowaniu klientów o zmianie cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta. A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle? A jak już je robimy, to w jaki sposób komunikować podwyżki? Jak odpowiadać na obiekcje i pretensje, które możemy usłyszeć od klientów? Podczas kursu on-line otrzymasz gotowe algorytmy i wskazówki, dzięki którym okaże się, że wprowadzanie podwyżek to szansa, dzięki której ugrasz lojalność i wdzięczność swoich klientów.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 603.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaRynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów jak również narzędzia sprzedaży. Niezależne od nas okoliczności sprawiają, że spotkania bezpośrednie z klientami przestają być codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Do tego potrzebne są umiejętności
Kurs Distance Seller jest dedykowany zarówno siłom sprzedaży, jeżdżącym dotychczas w terenie jak i pracującym z biura.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 970.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaSympatia i zaufanie to najważniejszy faktor w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 69.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaPraca w sprzedaży wyciska z nas energię. Klienci są wymagający, ciśnienie w pracy jest duże, trzeba dowozić cyfrę, realizować target.Łatwo o zniechęcenie. Bardzo często czujemy się jakby nas wyciśnięto jak cytrynę. Już się nam nie chce. Przestają działać prowizje, programy motywacyjne
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 49.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaJeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.