Strona główna / Szkolenia / Modelowe badanie potrzeb
Najważniejszy etap rozmowy sprzedażowej
Mówimy o najważniejszym i decydującym etapie rozmowy sprzedażowej. Kiedyś (lata 90-te) przyjęło się, że dobry handlowiec to taki handlowiec, który ma gadane.
Niestety, powiedzenie to króluje na salonach sprzedażowych do dziś. Handlowcy spotykają się z klientami i „gadają”, zamykając sobie szansę do zrobienia przewagi konkurencyjnej,
postawienia klienta w centrum uwagi, wysłuchania i wyciągnięcia wniosków, które przełożą się na dalszy proces sprzedaży.
Rozmowa sprzedażowa jest jak żonglowanie piłeczkami. Kiedy zaczynamy uczyć się żonglować, koncentrujemy się na tym, by dobrze złapać piłkę.
Identycznie w procesie sprzedaży – koncentrujemy się na tym, by dobrze zaprezentować ofertę i sprzedać zamknąć.
W żonglowaniu jednak kluczem jest nie to, by koncentrować się na złapaniu piłki. Złapanie jest już tylko konsekwencją tego, jak się piłkę rzuciło. Kluczem będzie to, w jaki sposób piłkę się rzuca i tutaj powinno się skupić całkowicie swoją uwagę.
Podobnie w rozmowie sprzedażowej. By dobrze sfinalizować sprzedaż kluczem jest totalna koncentracja na etapie słuchania klienta – badania potrzeb. To najważniejszy etap rozmowy sprzedażowej. I najtrudniejszy. Ponieważ nie umiemy słuchać.
Data szkolenia
W planowaniu
Godziny szkolenia
9:00 - 16:00
Miejsce
Warszawa
Trenerzy
Roman Kawszyn
Opiekun szkolenia
Cena obejmuje:
Cena netto / osoba
Cena brutto / osoba
1,205.40 złNajniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 1,205.40 zł.
Program:
1. Shut up! – postawa słuchania kluczem do tworzenia przewagi konkurencyjnej podczas spotkania
2. Narzędzia techniczne
3. Modele i sekwencje modelowe skutecznego badania potrzeb
4. Słuchanie kluczem do budowania kontaktu i satysfakcjonujących relacji:
Warsztaty
Podczas szkolenia znaczną jego część stanowić będzie warsztat. Chcemy, by handlowcy odbyli warsztat na swoich konkretnych sytuacjach, produktach i symulowanych klientach z branży, stąd na szkolenie można zgłosić minimum 2 osoby z jednej firmy. Pozwoli to na znajomość wyżej wymienionych czynników partnerom w ćwiczeniach związanych ze scenkami i symulacjami.
Każde z powyższych szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne".
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.