Relator

Sympatia i zaufanie

Dla kogo jest ten produkt?

📚Szkolenie: Relator

📅 Termin: w planowaniu

📍 Miejsce: Warszawa

👨‍❤️‍👨 Czy relacje są dzisiaj ważne w biznesie?

Wszystkie narzędzia i techniki, którymi posługuje się handlowiec mają sens i działają tylko wtedy, gdy klient handlowca zna, lubi i mu ufa.

Sympatia i zaufanie, to najważniejsze faktory w pracy sprzedażowej, bez których długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.

🤝 Relacje buduje się każdego dnia.

Wszakże sympatia i zaufanie, to efekt dobrze zbudowanych relacji. Przełożeni mówią do handlowca: BUDUJ RELACJE. Podczas rekrutacji chcą sprawdzić, czy jego nastawienie i charakter są relacyjne. Istnieje tylko jeden problem – nie mówią jak to zrobić. A handlowiec, przekonany, że relacje bierze się z lat obsługi i bycia przy kliencie, jest jaki jest. W stronę budowania relacji nie robi nic, bo nie wie, że można, całkowicie polegając na swojej otwartości, chęci pomocy, charakterze, przypadku itp.

💪 Jak budować swoje zaufanie u klienta?

Kiedy handlowiec ma zadanie pozyskania nowego klienta i wchodzi na swoją pierwszą wizytę handlową, czas i dokonania z nim związane nie grają po jego stronie. Sympatia i zaufanie muszą zostać zbudowane szybko. Czy istnieją metody, dzięki którym ktoś nam zaufa w ciągu 5 minut. Czy może ktoś nas polubić w ciągu 30 sekund?

Podczas szkolenia dowiesz się:

🟩 jak szybko (30 sekund) zbudować z klientem nić porozumienia

🟩 nauczysz się stosować techniki szybkiego pozyskiwania sympatii

🟩 zyskasz umiejętność “pokazywania” klientom, że jesteś ich przyjacielem

🟩 przełamiesz bariery strachu i niepewności w kontakcie z nowym i nieznanym klientem

🟩 staniesz się handlowcem relacyjnym i lubianym

Szczegóły szkolenia

Data szkolenia

W planowaniu

Godziny szkolenia

9:00 - 16:00

Miejsce

Warszawa

Trenerzy

Roman Kawszyn

Opiekun szkolenia

Podczas szkolenia:

  • dowiesz się, jak szybko (30 sekund) zbudować z klientem nić porozumienia
  • nauczysz się stosować techniki szybkiego pozyskiwania sympatii
  • zyskasz umiejętność “pokazywania” klientom, że jesteś ich przyjacielem
  • przełamiesz bariery strachu i niepewności w kontakcie z nowym i nieznanym klientem
  • staniesz się handlowcem relacyjnym i lubianym

Cena obejmuje:

  • książkę Element Twórczy
  • certyfikat ukończenia szkolenia

Cena netto / osoba

650.00

Cena brutto / osoba

799.50 

Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 799.50 .

Poznaj program szkolenia

Program szkolenia:
1. Krótka historia sprzedaży relacyjnej w Polsce

  • produkt i dostępność
  • mechanizm jakości
  • jakość relacji

2. Teoria zewnętrzności i relacje

  • relacyjność “wewnętrzna”
  • relacyjność “zewnętrzna”
  • korelacja relacyjności – równowaga pomiędzy tym co można szybko a tym co szybko się nie da
  • techniki szybkiego budowania relacji

3. Szybkie metody “dowodzenia przyjaźni” -werbalne techniki szybkiego budowania relacji

  • zastopuj negatywne myśli klienta – komunikuj swoje emocje
  • umiejętnie powiedz, że jest dla Ciebie ważny
  • analityczne dowartościowanie
  • zerwanie maski doskonałości
  • metakomunikat i jego zastosowanie w szybkim budowaniu relacji

4. Pozawerbalne metody szybkiego wzbudzania sympatii

  • odzwierciedlenie i prowadzenie
  • manifestacja osobowości otwartej – wpływanie na pierwsze wrażenie

5. Biznesowy savoir vivre relacyjności

  • zachowania przyjmowane za poprawne relacyjnie
  • zachowania burzące relacyjność

Poznaj prelegentów

Roman Kawszyn

Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Studiował we Włoszech. Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny, Pierwsze skrzypce i „Shut Up! Modele Badania Potrzeb“) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej). Pomysłodawca i współtwórca nowej kategorii rozwojowej – szkoleń poprzez sztukę teatralną Teach Art Spectacle®. Prowadził spotkania i szkolenia dla zespołów sprzedażowych w Polsce, USA, Rumunii i Niemczech. Współtwórca podcastu Sprzedaż i Motywacja.

YnxBm

Szkolenie dostępne również w formie "zamkniętej"

Każde z powyższych szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne".

Skontaktuj się z nami

Dołącz do
newslettera

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.