Strona główna / Sklep / Shut up! (eBook)
Żyjemy w specyficznych czasach. Każdy ma coś do powiedzenia ale niewielu potrafi słuchać. By pozyskać klienta szukamy szybkich recept, magicznych sztuczek, błyskotliwych technik.
Kluczem zaś jest dać klientowi to, czego bardzo mu brakuje, nawet wtedy, gdy przebywa wśród bliskich. Dać mu poczucie bycia wysłuchanym.
Dziś handlowiec żyje bardzo często w paradygmacie lat 90-tych. Paradygmat ten kłamie, że dobry handlowiec to ten, który ma “gadane”. Roman Kawszyn i Adam Szaran odwracają paradygmat: dobry handlowiec to taki, który ma “słuchane”. Słuchanie bowiem jest kluczem w dzisiejszym kontakcie z klientem.
Roman Kawszyn, w pierwszej części książki przeprowadza swoistą diagnozę świata współczesnego, w którym to świecie przestaliśmy się już słuchać. Mówi wprost, że największy głód człowieka żyjącego dzisiaj, to głód bycia wysłuchanym. On zaś bezpośrednio przekłada się na poczucie bycia “ważnym” dla innych.
W drugiej części Adam Szaran opisuje dwie techniki badania potrzeb, czyli etapu rozmowy sprzedażowej, który wprost skorelowany jest z poczuciem bycia wysłuchanym po stronie klienta.
W opiniach klientów, najlepsza książka Romana Kawszyna i Adama Szarana.
“To nie jest książka o prezentacji. To książka o sprzedaży. Skutecznej sprzedaży podczas prezentacji. Targi, spotkania branżowe z architektami, projektantami, współpracownikami, klientami…Musisz przygotować prezentację, podczas której nie tylko opowiesz o produkcie czy usłudze – oczekiwania są dużo większe…
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 69.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaNawet sprzedając on-line musisz liczyć się z tym, że w pewnym momencie dojdzie do spotkania z klientem off-line. Spotkasz się z nim osobiście lub rozmawiać będziesz przez telefon. A może już sprzedajesz off-line, bo jesteś handlowcem, sprzedawcą oferującym czyjeś usługi czy produkty.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 49.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaJedno z zadań, które handlowcy muszą wykonać polega na poinformowaniu klientów o zmianie cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta. A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle? A jak już je robimy, to w jaki sposób komunikować podwyżki? Jak odpowiadać na obiekcje i pretensje, które możemy usłyszeć od klientów? Podczas kursu on-line otrzymasz gotowe algorytmy i wskazówki, dzięki którym okaże się, że wprowadzanie podwyżek to szansa, dzięki której ugrasz lojalność i wdzięczność swoich klientów.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 603.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaRynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów jak również narzędzia sprzedaży. Niezależne od nas okoliczności sprawiają, że spotkania bezpośrednie z klientami przestają być codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Do tego potrzebne są umiejętności
Kurs Distance Seller jest dedykowany zarówno siłom sprzedaży, jeżdżącym dotychczas w terenie jak i pracującym z biura.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 970.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaMiałeś tak w życiu, że się na coś tak napaliłeś,najarałeś, że nie widziałeś możliwości by bez tego funkcjonować? Witaj na etapie prezentacji produktu 🙂
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 49.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaJeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.