Strona główna / Szkolenia / Rok podwyżek czyli utrzymanie stałego klienta w czasie zmiany – stacjonarne

Rok podwyżek czyli utrzymanie stałego klienta w czasie zmiany – stacjonarne

Rozwiewamy obawy związane z reakcją klienta

Dla kogo jest ten produkt?

📚Szkolenie: Rok podwyżek – utrzymanie stałego klienta w czasie zmiany

📅 Termin: w planowaniu

📍 Miejsce: Warszawa

🥶 Mamy czasy, kiedy co chwilę handlowcy komunikują klientom zmiany cennika.

Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta.

Pojawiają się wtedy pytania:

A jeśli, wprowadzając kolejną już podwyżkę, stracimy klienta?

A jeśli zmieni on dostawcę i przejdzie do konkurencji?

Komunikować czy nie komunikować podwyżki?

Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle?

A jak już je robimy, to w jaki sposób komunikować podwyżki?

Jak odpowiadać na obiekcje i pretensje, które możemy usłyszeć od klientów?

Skuteczne wprowadzenie podwyżki zaczyna się w głowie. Dla jednych będzie, to proces trudny i straszny, dla innych normalny i zwykły. Dlatego szkolenie, to rozpoczynamy od mentalności. „Głowa” to najczęściej miejsce, w którym całą batalię o wprowadzenie podwyżek przegrywamy.

✔️ Jak najlepsi handlowcy mają poukładane w głowach, że patrzą na podwyżkę jako szansę?

Wprowadzenie podwyżki jest pewnego rodzaju propozycją biznesową, na którą handlowiec może otrzymać odpowiedź w formie obiekcji. „Teraz to wychodzi już bardzo drogo”, „ta cena staje się nie do zaakceptowania”, „to przestaje się nam opłacać” – jak konkretnie odpowiadać, jakich zdań wówczas użyć – handlowcy podczas bieżącego modułu poznają bardzo konkretne odpowiedzi. Moduł motywacyjno- inspiracyjny, pokaże Ci rzeczywistość wprowadzenia podwyżki jako szansę.

Podczas tego szkolenia:

✔️ dowiesz się jaka postawa mentalna charakteryzuje tych, którzy z powodzeniem wprowadzają podwyżki

✔️ zdobędziesz wiedzę związaną z podejściem klientów do tematu podwyżek (strategie zakupowców)

✔️ nauczysz się sposobów obrony przed zagrywkami manipulacyjnymi klientów podczas negocjacji cenowych

✔️ otrzymasz algorytm semantyczny komunikowania o podwyżce i dopasujesz go do swoich rozwiązań, klientów i branży

✔️ będziesz skutecznie odpowiadał na próby zastraszenia klienta i jego obiekcje związane z podwyżką

Szczegóły szkolenia

Data szkolenia

W planowaniu

Godziny szkolenia

9:00 – 16:00

Miejsce

Warszawa

Trenerzy

Roman Kawszyn

Opiekun szkolenia

Agnieszka Ratajczak

Cena obejmuje:

  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • do wyboru jedna z książek Al Fianco (Techniki obrony Ceny, Element Twórczy, Shut up!, Motivazione, Pierwsze Skrzypce)

Cena netto / osoba

634.15

Cena brutto / osoba

780.00 

Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 780.00 .

Poznaj program szkolenia

Program szkolenia:
1. Strategie mentalne handlowców, które wspierają wprowadzanie podwyżki

  • strategia filtrowania rzeczywistości
  • strategia pozytywnego nastawienia
  • strategia umiejętności

2. Wejdź w buty klienta – czy podwyżka to rzeczywistość, której nie zaakceptuje?

  • wywieranie wpływu zakupowca – nie daj się zmanipulować
  • strategie manipulacyjne zakupowców w procesie negocjacji cen

3. Algorytm wprowadzenia podwyżek

  • algorytm – co powiedzieć po kolei i jak ubrać to w słowa
  • semantyka wprowadzania podwyżek
  • warsztaty

4. Techniki Obrony Ceny przy wprowadzaniu podwyżek

  • i właśnie dlatego
  • jednak jeśli
  • tak i jednocześnie
  • tak i

5. Klient straszy konkurencją – co zrobić?

  • incepcja negatywna i pozytywna
  • gra kliencka „mam już dostawcę”

 

Poznaj prelegentów

Roman Kawszyn

Handlowiec i Manager Działów Sprzedaży, Marketingu i Szkoleń. Charyzmatyczny lider i mówca. Studiował we Włoszech. Współpracował m.in. z: TVP, Orlen, Polkomtel, HRK, Adidas, Reebok, Levi`s, Zepter, Lotos, Philipiak, VOX, Agora i wieloma innymi. Ekspert TVP, TVN CNBC oraz TVN BiŚ. Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny, Pierwsze skrzypce i „Shut Up! Modele Badania Potrzeb“) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej). Pomysłodawca i współtwórca nowej kategorii rozwojowej – szkoleń poprzez sztukę teatralną Teach Art Spectacle®. Prowadził spotkania i szkolenia dla zespołów sprzedażowych w Polsce, USA, Rumunii i Niemczech. Współtwórca podcastu Sprzedaż i Motywacja.

YnxBm

Szkolenie dostępne również w formie "zamkniętej"

Każde z powyższych szkoleń może zostać dopasowane do Państwa Firmy i zrealizowane jako uszyte "na miarę" szkolenie "wewnętrzne".

Skontaktuj się z nami

Dołącz do
newslettera

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.