Strona główna / Sklep / Pasja (Książka)
Pasja to książka, która rozpala wewnętrzny ogień i pokazuje, jak przekuć go w konkretne działania. To inspirująca podróż przez świat sukcesu, wytrwałości i mistrzostwa, napisana przez wybitnych ekspertów, takich jak Roman Kawszyn, Brian Tracy, Sebastian Kotow i inni liderzy biznesu oraz rozwoju osobistego.
W swoim rozdziale – „Od pasji do mistrzostwa” – Roman dzieli się drogą od pierwszej iskry ciekawości po świadome zarządzanie pasją, które prowadzi do mistrzowskiego poziomu. Pokazuje, jak pasja może stać się fundamentem skuteczności w biznesie
i życiu, pod warunkiem, że nauczymy się nią właściwie kierować.
To książka dla tych, którzy chcą więcej – inspiracji, motywacji
i sprawdzonych strategii, by swoją pasję przekuć w sukces.
Fragment książki:
Pasja, choć współcześnie postrzegana jako coś pozytywnego, entuzjastycznego, pełnego zaangażowania i chęci do działania, ma swoje głębokie etymologiczne korzenie, które nieco różnią się od popularnego wyobrażenia. Etymologia słowa „pasja” wywodzi się od łacińskiego „passio”, co oznacza „cierpienie” lub „mękę”. To pierwotne znaczenie wiąże się z czymś, co kryje się pod przyjemnością i radością – oznacza wewnętrzną walkę, trud, który towarzyszy człowiekowi w procesie dążenia do mistrzostwa, rozwoju lub osiąganiu swoich celów. Pasja zatem jest nie tylko wynikiem entuzjazmu, ale także zmagań, które pojawiają się w konfrontacji z własnymi ograniczeniami.
Ilość stron: 549
Wydawca: IOBD sp. z o.o.
Jedno z zadań, które handlowcy muszą wykonać polega na poinformowaniu klientów o zmianie cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta. A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle? A jak już je robimy, to w jaki sposób komunikować podwyżki? Jak odpowiadać na obiekcje i pretensje, które możemy usłyszeć od klientów? Podczas kursu on-line otrzymasz gotowe algorytmy i wskazówki, dzięki którym okaże się, że wprowadzanie podwyżek to szansa, dzięki której ugrasz lojalność i wdzięczność swoich klientów.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 603.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaGość hotelowy nie kupuje produktu – kupuje doświadczenie.
To szkolenie to gotowa instrukcja, jak sprzedawać więcej i lepiej, nie wciskając
niczego na siłę.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 479.70 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaPraca w sprzedaży wyciska z nas energię. Klienci są wymagający, ciśnienie w pracy jest duże, trzeba dowozić cyfrę, realizować target.Łatwo o zniechęcenie. Bardzo często czujemy się jakby nas wyciśnięto jak cytrynę. Już się nam nie chce. Przestają działać prowizje, programy motywacyjne
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 49.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaBudowanie relacji to kluczowa umiejętność. Stawiamy ją na równi ze znajomością technik sprzedaży, obrony ceny i prezentacji oferty. Jeśli osoba sprzedająca ma kapitalny warsztat umiejętności sprzedażowych ale swoim zachowaniem nie wzbudza zaufania i sympatii, nigdy nie „otworzy” klienta na siebie ani na ofertę swoją lub firmy. Kupujemy bowiem od tych, których lubimy i którym ufamy.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 603.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaTrening mentalny mistrzów sprzedaży to konferencja, w której Adam i Roman wskazują, które strategie mentalne są kluczowe by odnieść sukces w sprzedaży. Żyjemy w świecie, w którym klient jest coraz bardziej wyedukowany, świadomie wpływa na sprzedającego, ma do dyspozycji internet…
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 69.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaJeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.