Strona główna / Sklep / Prawda i Charyzma. Dwie najskuteczniejsze techniki szybkiego budowania relacji podczas spotkania handlowego (Audiobook)
Zapis audio wykładu Romana Kawszyna realizowanego w czasie Akademii Handlowca “Exceed Your Limits” w Teatrze Kamienica w Warszawie.
Roman Kawszyn mówi o tym, jaka postawa i jakie dwa zachowania pomagają w odbiorze nas jako człowieka relacyjnego.
Bazując na prawdzie o sobie, niedoskonałej i niewystarczającej, „niedowożącej” w wielu sytuacjach, można bardzo wiele ugrać. Klienci bowiem nie lubią ludzi doskonałych i „prężących muskuły”, pięknych jak z katalogu i bez skazy.
Konkretne sposoby i konkretne metody.
Audiobook do natychmiastowego pobrania.
Czas: 47 min
Autor: Roman Kawszyn
Rok Wydania: 2016
Posłuchaj fragmentu:
Praca w sprzedaży wyciska z nas energię. Klienci są wymagający, ciśnienie w pracy jest duże, trzeba dowozić cyfrę, realizować target.Łatwo o zniechęcenie. Bardzo często czujemy się jakby nas wyciśnięto jak cytrynę. Już się nam nie chce. Przestają działać prowizje, programy motywacyjne
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 49.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaWysyłamy ofertę. Informacje do klienta idą mailem w jego treści lub w załączniku. Dzwonić przed wysłaniem czy po wysłaniu oferty? Poprosili o ofertę tylko nas czy też innych – ma to wpływ na to, jak powinna wyglądać oferta?
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 49.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaWydanie II, poprawione Gorąco wierzę i jestem przekonany o tym, że celem życia człowieka, do którego każdy nieustannie dąży, jest miłość. To znaczy, że człowiek ma stać się w szczytowym momencie swojego jestestwa i rozwoju odbiciem Tego, który go szkicował i lepił, towarzysząc mu codziennie w jego drodze. Ma stać się pełną miłości, kochającą istotą, […]
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 49.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaJedno z zadań, które handlowcy muszą wykonać polega na poinformowaniu klientów o zmianie cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta. A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle? A jak już je robimy, to w jaki sposób komunikować podwyżki? Jak odpowiadać na obiekcje i pretensje, które możemy usłyszeć od klientów? Podczas kursu on-line otrzymasz gotowe algorytmy i wskazówki, dzięki którym okaże się, że wprowadzanie podwyżek to szansa, dzięki której ugrasz lojalność i wdzięczność swoich klientów.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 603.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaNaucz się, jak w 30 sekund przedstawić siebie lub swoją ofertę w sposób, który budzi
zaufanie, przyciąga uwagę i otwiera drzwi do dalszej rozmowy. To praktyczne
szkolenie online to nie tylko techniki storytellingu, psychologii wpływu i pracy z
głosem – to również mój autorski, sprawdzony schemat SPARK, który pokazuje, jak
tworzyć elevator pitch, który zapada w pamięć i zaciekawia odbiorcę.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 479.70 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaJeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.