Strona główna / Sklep / Smart Seller – skuteczna rozmowa sprzedażowa (Kurs online)

Smart Seller – skuteczna rozmowa sprzedażowa (Kurs online)
Kursy online

Smart Seller – skuteczna rozmowa sprzedażowa (Kurs online)

SMART SELLER to kurs online, który nauczy Cię jak prowadzić rozmowę sprzedażową

Jeśli:

  • jesteś sprzedawcą, handlowcem, managerem sprzedaży i chcesz doskonalić swój warsztat, operować skutecznymi technikami;
  • prowadzisz działalność gospodarczą i chcesz podnieść efektywność swojego biznesu
  • jesteś managerem sil sprzedaży i chcesz dostarczać swojemu zespołowi realnie działających narzędzi
  • podstawą Twojej działalności są usługi, które wykonujesz i musisz rozmawiać z klientami o cenach i ofercie
  • po prostu myślisz o tym by rozpocząć pracę handlowca i chcesz zdobyć nowe umiejętności

to kurs SMART SELLER jest dla Ciebie!

Dlaczego my?

Jesteśmy handlowcami. Żyjemy ze sprzedaży. Na początku naszej ścieżki zawodowej szukaliśmy rozwiązań, technik, narzędzi. Na rynku było wiele propozycji. Niestety, „pachniały” jednak amerykańskim rynkiem, korporacyjnym językiem czy teoretycznymi rozważaniami psychologów, którzy nigdy nie sprzedawali.

Postanowiliśmy więc stworzyć własne narzędzia. Zebraliśmy te, które na rynku istnieją, wypróbowaliśmy na własnej skórze, sprawdziliśmy, które są skuteczne i działają, dodaliśmy te, które powstały w wyniku naszego doświadczenia i dziś możemy zaproponować program, który faktycznie działa. Realne narzędzia, techniki i sposoby, które tworzą wzór skutecznej rozmowy sprzedażowej.

Podczas kursu online nauczysz się:

  • co jest najważniejsze i co decyduje o skuteczności w rozmowie sprzedażowej z klientem
  • jak rozpocząć rozmowę i jakich technik użyć by zdobyć zaufanie i sympatię klienta
  • jak przeprowadzić początek rozmowy sprzedażowej by klient traktował Cię jak autorytet
  • jak zbadać potrzeby klienta by ten etap oprócz celu informacyjnego spełniał również cel perswazyjny
  • jakich sekwencji i algorytmów użyć by badanie potrzeb przygotowywało klienta do usłyszenia emocjonalnej prezentacji oferty
  • jak prezentować ofertę by wzbudzała pragnienie posiadania
  • jak kotwiczyć emocje zakupowe z wykorzystaniem neurolingwistyki
  • jak bronić cenę swojej oferty i odpowiadać na zastrzeżenie i obiekcje tak, by klient chciał przyjmować Twoje racje
  • jak odpowiadać klientowi gdy ten „straszy” Cię ofertą konkurencji
  • jakich sekwencji użyć by skutecznie sfinalizować rozmowę sprzedażową

Program Kursu:

1. Schemat rozmowy sprzedażowej

W czasie modułu poznasz algorytm skutecznej rozmowy sprzedażowej, będziesz wiedział co „krok po kroku” musisz zrobić w czasie rozmowy z klientem by sprzedać. Dowiesz się o przewadze planowania rozmowy nad spontanicznym działaniem.

2. Wzór na skuteczność rozmowy sprzedażowej

W czasie modułu dowiesz się jaki jest wzór matematyczny skutecznej rozmowy sprzedażowej. Nauczysz się planowania wyników sprzedaży w oparciu o „lejek” sprzedaży. Zrozumiesz, które momenty rozmowy są kluczowe dla wyniku.

3. Elevator pitch

W trakcie tego modułu poznasz technikę „elevator pitch” i nauczysz się ją stosować zgodnie z dwoma proponowanymi wzorami. Będziesz wiedział jak zainteresować rozmówcę własną ofertą w czasie krótkiej pogawędki.

4. Small talk

W tym module nauczysz się prowadzić „small talk”. Dowiesz się jakie jest 6 podstawowych zasad „small talk”, otrzymasz konkretne rozwiązania z tym związane.

5. Analiza potrzeb

W czasie modułu poznasz wszystkie skuteczne techniki związane z badaniem potrzeb. Nauczysz się prowadzić analizę potrzeb klienta w oparciu o model „Kratera pytań”.

6. Analiza potrzeb cz.2

W module tym poznasz zasadę drugiego modelu badania potrzeb ,skierowanego na zdobywanie „klientów konkurencji”. Nauczysz się prowadzić rozmowę z klientem w sekwencji „OGS”.

7. Strategia argumentacji

W takcie modułu nauczysz się prezentować własną ofertę w sposób zapewniający emocjonalne postrzeganie wartości przez klienta.

8. Istota obiekcji

W module dowiesz się dlaczego klienci wyrażają obiekcje i jakie są procesy myślowe z tym związane. Dzięki tej wiedzy będziesz miał większą pewność w prowadzeniu klienta przez ten etap.

9. Techniki Obrony Ceny

W module tym nauczysz się odpowiadać na zarzut klienta dot. twojej ceny („za drogo”). Poznasz 6 technik przekonywania klienta do zakupu. Będziesz wiedział jak zaszczepić wątpliwości do ofert konkurencyjnych. Poznasz zasady udzielania rabatów, dowiesz się kiedy rabat zadziała. Będziesz wiedział jakich błędów unikać by klient nie „okopał się” na swoim stanowisku.

10. Finalizacja Sprzedaży

W takcie modułu nauczysz się trzech sposobów finalizowania transakcji.

11. Obsługa posprzedażna

W trakcie tego modułu dowiesz się co możesz zrobić w trakcie obsługi klienta by wzmacniać jego satysfakcję lub poprawiać rotację własnych produktów (w przypadku działania u pośredników w sprzedaży).

12. Obsługa posprzedażna cz.2

W tym module nauczysz się „techniki wdzięczności”, która przenosi relacje z klientem na nowy poziom.

Kurs zawiera:

  • VIDEO: 301 min, (ponad 5h) instruktażowych filmów video (z dodatkiem animacji)
  • MP3: 301 min, (ponad 5h) materiału (wersja kursu do słuchania w aucie, drodze do pracy itp.)
  • PODRĘCZNIK z treścią kursu (czytanie wspiera poznawanie nowych umiejętności)
  • ĆWICZENIA zeszyt z ćwiczeniami (ćwiczenia poznanych technik)

Cena brutto

603.00 

Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 603.00 .

Zobacz podobne produkty

Dołącz do
newslettera

Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.