Strona główna / Sklep / Smart Seller – skuteczna rozmowa sprzedażowa (Kurs online)
Jeśli:
to kurs SMART SELLER jest dla Ciebie!
Jesteśmy handlowcami. Żyjemy ze sprzedaży. Na początku naszej ścieżki zawodowej szukaliśmy rozwiązań, technik, narzędzi. Na rynku było wiele propozycji. Niestety, „pachniały” jednak amerykańskim rynkiem, korporacyjnym językiem czy teoretycznymi rozważaniami psychologów, którzy nigdy nie sprzedawali.
Postanowiliśmy więc stworzyć własne narzędzia. Zebraliśmy te, które na rynku istnieją, wypróbowaliśmy na własnej skórze, sprawdziliśmy, które są skuteczne i działają, dodaliśmy te, które powstały w wyniku naszego doświadczenia i dziś możemy zaproponować program, który faktycznie działa. Realne narzędzia, techniki i sposoby, które tworzą wzór skutecznej rozmowy sprzedażowej.
W czasie modułu poznasz algorytm skutecznej rozmowy sprzedażowej, będziesz wiedział co „krok po kroku” musisz zrobić w czasie rozmowy z klientem by sprzedać. Dowiesz się o przewadze planowania rozmowy nad spontanicznym działaniem.
W czasie modułu dowiesz się jaki jest wzór matematyczny skutecznej rozmowy sprzedażowej. Nauczysz się planowania wyników sprzedaży w oparciu o „lejek” sprzedaży. Zrozumiesz, które momenty rozmowy są kluczowe dla wyniku.
W trakcie tego modułu poznasz technikę „elevator pitch” i nauczysz się ją stosować zgodnie z dwoma proponowanymi wzorami. Będziesz wiedział jak zainteresować rozmówcę własną ofertą w czasie krótkiej pogawędki.
W tym module nauczysz się prowadzić „small talk”. Dowiesz się jakie jest 6 podstawowych zasad „small talk”, otrzymasz konkretne rozwiązania z tym związane.
W czasie modułu poznasz wszystkie skuteczne techniki związane z badaniem potrzeb. Nauczysz się prowadzić analizę potrzeb klienta w oparciu o model „Kratera pytań”.
W module tym poznasz zasadę drugiego modelu badania potrzeb ,skierowanego na zdobywanie „klientów konkurencji”. Nauczysz się prowadzić rozmowę z klientem w sekwencji „OGS”.
W takcie modułu nauczysz się prezentować własną ofertę w sposób zapewniający emocjonalne postrzeganie wartości przez klienta.
W module dowiesz się dlaczego klienci wyrażają obiekcje i jakie są procesy myślowe z tym związane. Dzięki tej wiedzy będziesz miał większą pewność w prowadzeniu klienta przez ten etap.
W module tym nauczysz się odpowiadać na zarzut klienta dot. twojej ceny („za drogo”). Poznasz 6 technik przekonywania klienta do zakupu. Będziesz wiedział jak zaszczepić wątpliwości do ofert konkurencyjnych. Poznasz zasady udzielania rabatów, dowiesz się kiedy rabat zadziała. Będziesz wiedział jakich błędów unikać by klient nie „okopał się” na swoim stanowisku.
W takcie modułu nauczysz się trzech sposobów finalizowania transakcji.
W trakcie tego modułu dowiesz się co możesz zrobić w trakcie obsługi klienta by wzmacniać jego satysfakcję lub poprawiać rotację własnych produktów (w przypadku działania u pośredników w sprzedaży).
W tym module nauczysz się „techniki wdzięczności”, która przenosi relacje z klientem na nowy poziom.
Kurs zawiera:
Wydanie II, poprawione Gorąco wierzę i jestem przekonany o tym, że celem życia człowieka, do którego każdy nieustannie dąży, jest miłość. To znaczy, że człowiek ma stać się w szczytowym momencie swojego jestestwa i rozwoju odbiciem Tego, który go szkicował i lepił, towarzysząc mu codziennie w jego drodze. Ma stać się pełną miłości, kochającą istotą, […]
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 49.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaBudowanie relacji to kluczowa umiejętność. Stawiamy ją na równi ze znajomością technik sprzedaży, obrony ceny i prezentacji oferty. Jeśli osoba sprzedająca ma kapitalny warsztat umiejętności sprzedażowych ale swoim zachowaniem nie wzbudza zaufania i sympatii, nigdy nie „otworzy” klienta na siebie ani na ofertę swoją lub firmy. Kupujemy bowiem od tych, których lubimy i którym ufamy.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 603.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaGłęboki i poruszający wykład o słuchaniu, otwieraniu nowego klienta, niezrealizowanych potrzebach drugiego człowieka. Roman Kawszyn prowadzi słuchaczy przez diagnozę społeczną do narzędzia pozwalającego na pozyskanie nowego klienta.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 69.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszyka„Za drogo ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”. To słowa, których sprzedający boją się chyba najbardziej. Jak odpowiesz?Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: „ale jaka jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A który jest najlepszy?
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 49.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaOpowiedz historię ,trafiającą w emocje. Wytwórz je ,podkreśl i sfinalizuj . Odpowiednia ,emocjonalna narracja jest w stanie przebić się do ośrodka decyzyjnego klienta.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 69.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaJeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.