Strona główna / Sklep / Jak skutecznie zbadać potrzeby klienta w rozmowie sprzedażowej (video webinaru)
Kluczowy etap każdej, skutecznej rozmowy sprzedażowej, praktycznie od niego zależy czy klient Ci zaufa, czy będzie traktował Cię jak eksperta i to od tego właśnie etapu zależy jak duże emocje zakupowe będziesz w stanie wzbudzić na etapie prezentacji oferty.
Utarło się, że dobry handlowiec to taki, który ma gadane. To już przeszłość i to odległa. Dobry handlowiec to taki, przy którym to klient ma gadane. Dobry handlowiec słucha.
By słuchać i „rozgadać” klienta musisz mieć swój sposób na zadawanie pytań.
Dobra sekwencja pytań sprawia, że klient się otwiera, zaczyna rozumieć, że Cię i Twoich produktów/usług potrzebuje i zaczyna zdawać sobie sprawę, że bez Ciebie będzie mu trudno sobie poradzić.
Dobre badanie potrzeb sprawia, że docierasz do największego bólu klienta, otwartej rany, a klient Ciebie zaczyna postrzegać jako skuteczne lekarstwo.
Czy istnieją skuteczne algorytmy i sekwencje pytań, dzięki którym zwiększysz swoją skuteczność sprzedażową?
Dzięki webinarowi:
Produkt to dostęp do zapis audio/video webinaru.
Jesteśmy handlowcami. Żyjemy ze sprzedaży. Na początku naszej ścieżki zawodowej szukaliśmy rozwiązań, technik, narzędzi. Na rynku było wiele propozycji. Niestety, „pachniały” jednak amerykańskim rynkiem, korporacyjnym językiem czy teoretycznymi rozważaniami psychologów, którzy nigdy nie sprzedawali.
Postanowiliśmy więc stworzyć własne narzędzia. Zebraliśmy te, które na rynku istnieją, wypróbowaliśmy na własnej skórze, sprawdziliśmy, które są skuteczne i działają, dodaliśmy te, które powstały w wyniku naszego doświadczenia i dziś możemy zaproponować program, który faktycznie działa. Realne narzędzia, techniki i sposoby, które tworzą wzór skutecznej rozmowy sprzedażowej.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 603.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaGość hotelowy nie kupuje produktu – kupuje doświadczenie.
To szkolenie to gotowa instrukcja, jak sprzedawać więcej i lepiej, nie wciskając
niczego na siłę.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 479.70 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaBudowanie relacji to kluczowa umiejętność. Stawiamy ją na równi ze znajomością technik sprzedaży, obrony ceny i prezentacji oferty. Jeśli osoba sprzedająca ma kapitalny warsztat umiejętności sprzedażowych ale swoim zachowaniem nie wzbudza zaufania i sympatii, nigdy nie „otworzy” klienta na siebie ani na ofertę swoją lub firmy. Kupujemy bowiem od tych, których lubimy i którym ufamy.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 603.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaPasja to audiobook książki, która rozpala wewnętrzny ogień i pokazuje, jak przekuć go w konkretne działania. To inspirująca podróż przez świat sukcesu, wytrwałości i mistrzostwa, napisana przez wybitnych ekspertów, takich jak Roman Kawszyn, Brian Tracy, Sebastian Kotow i inni liderzy biznesu oraz rozwoju osobistego. W swoim rozdziale – „Od pasji do mistrzostwa” – Roman dzieli się […]
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 120.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaSympatia i zaufanie to najważniejszy faktor w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 69.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaJeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.