Strona główna / Sklep / Silentium sacrum. Pozyskanie nowego klienta przez sekwencję pytań (Audiobook)
Głęboki i poruszający wykład o słuchaniu, otwieraniu nowego klienta, niezrealizowanych potrzebach drugiego człowieka.
Roman Kawszyn prowadzi słuchaczy przez diagnozę społeczną do narzędzia pozwalającego na pozyskanie nowego klienta.
Żyjemy w czasach, w których przestaliśmy się słuchać. Kiedy mówimy, uruchamia się ośrodek przyjemności w mózgu. Mamy wówczas podobne odczucia jak wtedy, gdy jemy czekoladę. Dlatego tak bardzo lubimy mówić. Jedyny minus jest taki, że wszyscy chcą mówić, niewielu chce słuchać.
Słuchający więc jest dziś na rynku zjawiskiem wyjątkowym. Każdy klient chce być wysłuchany, nie każdy handlowiec chce słuchać. Ten, który chce i umie jest rzadkością, robi więc przewagę konkurencyjną.
Podczas słuchania audiobooka otrzymacie więc skuteczną diagnozę ale i sprawdzoną metodę na słuchanie klienta.
Wykład jest zapisem występu Romana Kawszyna na Akademii Handlowca “New Client”
Autor: Roman Kawszyn
Czas trwania: 37:30
Budowanie relacji to kluczowa umiejętność. Stawiamy ją na równi ze znajomością technik sprzedaży, obrony ceny i prezentacji oferty. Jeśli osoba sprzedająca ma kapitalny warsztat umiejętności sprzedażowych ale swoim zachowaniem nie wzbudza zaufania i sympatii, nigdy nie „otworzy” klienta na siebie ani na ofertę swoją lub firmy. Kupujemy bowiem od tych, których lubimy i którym ufamy.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 603.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaNawet sprzedając on-line musisz liczyć się z tym, że w pewnym momencie dojdzie do spotkania z klientem off-line. Spotkasz się z nim osobiście lub rozmawiać będziesz przez telefon. A może już sprzedajesz off-line, bo jesteś handlowcem, sprzedawcą oferującym czyjeś usługi czy produkty.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 49.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaŻyjemy w specyficznych czasach. Każdy ma coś do powiedzenia ale niewielu potrafi słuchać. By pozyskać klienta szukamy szybkich recept, magicznych sztuczek, błyskotliwych technik. Kluczem zaś jest dać klientowi to, czego bardzo mu brakuje, nawet wtedy, gdy przebywa wśród bliskich. Dać mu poczucie bycia wysłuchanym. Dziś handlowiec żyje bardzo często w paradygmacie lat 90-tych. Paradygmat ten […]
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 27.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszyka“To nie jest książka o prezentacji. To książka o sprzedaży. Skutecznej sprzedaży podczas prezentacji. Targi, spotkania branżowe z architektami, projektantami, współpracownikami, klientami…Musisz przygotować prezentację, podczas której nie tylko opowiesz o produkcie czy usłudze – oczekiwania są dużo większe…
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 27.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaKlienci podejmują decyzję o zakupie na poziomie emotio. Najczęstszy błąd handlowca czy sprzedawcy to próba prezentacji, mająca miejsce na poziomie ratio. Jak przejść z ratio do emotio?
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 69.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaJeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.