Strona główna / Webinary
Wysyłamy ofertę. Informacje do klienta idą mailem w jego treści lub w załączniku. Dzwonić przed wysłaniem czy po wysłaniu oferty? Poprosili o ofertę tylko nas czy też innych – ma to wpływ na to, jak powinna wyglądać oferta?
Cena brutto
Sympatia i zaufanie to najważniejszy czynnik w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Cena brutto
Praca w sprzedaży wyciska z nas energię. Klienci są wymagający, ciśnienie w pracy jest duże, trzeba dowozić cyfrę, realizować target.Łatwo o zniechęcenie. Bardzo często czujemy się jakby nas wyciśnięto jak cytrynę. Już się nam nie chce. Przestają działać prowizje, programy motywacyjne
Cena brutto
“Za drogo ta cena jest za wysoka, wy chyba powariowaliście z tymi cenami”. To słowa, których sprzedający boją się chyba najbardziej. Jak odpowiesz?Będziesz kłócił się z klientem mówiąc: „ale jaka jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A który jest najlepszy?
Cena brutto
Miałeś tak w życiu, że się na coś tak napaliłeś,najarałeś, że nie widziałeś możliwości by bez tego funkcjonować? Witaj na etapie prezentacji produktu 🙂
Cena brutto
Kluczowy etap każdej, skutecznej rozmowy sprzedażowej, praktycznie od niego zależy czy klient Ci zaufa, czy będzie traktował Cię jak eksperta i to od tego właśnie etapu zależy jak duże emocje zakupowe będziesz w stanie wzbudzić na etapie prezentacji oferty.
Cena brutto
Nawet sprzedając on-line musisz liczyć się z tym, że w pewnym momencie dojdzie do spotkania z klientem off-line. Spotkasz się z nim osobiście lub rozmawiać będziesz przez telefon. A może już sprzedajesz off-line, bo jesteś handlowcem, sprzedawcą oferującym czyjeś usługi czy produkty.
Cena brutto
Jeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.