Strona główna / Sklep / Wprowadzanie podwyżek u stałych klientów (Kurs online)
Jedno z zadań, które handlowcy muszą wykonać polega na poinformowaniu klientów o zmianie cennika. Temu wydarzeniu towarzyszy bardzo często obawa związana z reakcją klienta. A jeśli, wprowadzając podwyżkę, stracimy klienta? A jeśli zmieni dostawcę i przejdzie do konkurencji? Komunikować czy nie komunikować podwyżki? Zapowiadać wcześniej czy zrobić to nagle? A jak już je robimy, to w jaki sposób komunikować podwyżki? Jak odpowiadać na obiekcje i pretensje, które możemy usłyszeć od klientów? Podczas kursu on-line otrzymasz gotowe algorytmy i wskazówki, dzięki którym okaże się, że wprowadzanie podwyżek to szansa, dzięki której ugrasz lojalność i wdzięczność swoich klientów.
Jeśli:
to kurs WPROWADZANIE PODWYŻEK U STAŁYCH KLIENTÓW jest dla Ciebie!
Jesteśmy handlowcami.Żyjemy ze sprzedaży. Na początku naszej ścieżki zawodowej szukaliśmy rozwiązań, technik, narzędzi. Na rynku było wiele propozycji. Niestety, „pachniały” jednak amerykańskim rynkiem, korporacyjnym językiem czy teoretycznymi rozważaniami psychologów, którzy nigdy nie sprzedawali.
Postanowiliśmy więc stworzyć własne narzędzia. Zebraliśmy te, które na rynku istnieją, wypróbowaliśmy na własnej skórze, sprawdziliśmy, które są skuteczne i działają, dodaliśmy te, które powstały w wyniku naszego doświadczenia i dziś możemy zaproponować program, który faktycznie działa. Dzięki technikom i algorytmom, których uczymy w tym kursie, kilkadziesiąt firm, z którymi pracujemy z powodzeniem wdrażało i wdraża podwyżki u swoich stałych klientów, generując jednocześnie ich lojalność i satysfakcję.
Skuteczne wprowadzenie podwyżki zaczyna się w głowie. Może być to proces tak trudny i straszny, lub normalny i zwykły, wpisujący się w rzeczywistość biznesową, jak trudnym bądź łatwym handlowiec uczyni go w swojej głowie. Szkolenie rozpoczynamy od mentalności. Ponieważ „głowa” to najczęściej miejsce w którym całą batalię o wprowadzenie podwyżek przegrywamy.
Jak najlepsi handlowcy mają poukładane w głowach, że patrzą na podwyżkę jako szansę? Będzie to moduł inspiracyjno – motywacyjny, pokazujący rzeczywistość wprowadzenia podwyżki jako szansę.
Wywieranie wpływu w sprzedaży to codzienność i nie musi wiązać się z manipulacją. Jakie zachowania wspierają zakupowca i jednocześnie osłabiają handlowca? Jak się przed nimi bronić?
Jak bronić się przed konkretnymi zagrywkami klienta w procesie negocjowania ceny.
Planowanie wprowadzania podwyżek to matematyka. Posiadając odpowiednie tabele możemy zaplanować zarówno skalę podwyżek jak i punkty kontrolne powiązane z utratą wolumenu.
By sprawnie przeprowadzić wprowadzanie podwyżek należy zaplanować cały proces. Kluczowym etapem jest wyznaczenie klientów objętych akcją oraz określenie produktów i usług, biorących udział w akcji podwyżkowej.
Trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran są twórcami algorytmu wprowadzenia podwyżek, które znalazł już swoje zastosowanie w kilkudziesięciu firmach. Podczas tego modułu trenerzy nauczą handlowców semantyki wprowadzenia podwyżki (co po kolei należy powiedzieć i jakimi argumentami się wesprzeć) oraz przeprowadzą warsztaty, w których handlowcy przygotują własne, gotowe wzorce lingwistyczne do wprowadzenia podwyżki.
Jedną z możliwych reakcji zakupowca może być „straszenie konkurencją” – “mam już innych dostawców”, „weźmiemy od kogoś innego”, „mam tu kolejkę dostawców”.
W tym module handlowcy otrzymają konkretne narzędzia lingwistyczne, dzięki którym wyjdą obronną ręką z tego typu zagrywek słownych swoich klientów.
Największe efekty we wprowadzaniu podwyżek osiągnięto w firmach, w których manager sprzedaży zarządził wewnętrzne warsztaty i ćwiczenia. Okazuje się bowiem, że handlowcy, którzy kontaktowali się z klientami po wcześniejszych ćwiczeniach i przeprowadzonych wewnętrznie warsztatach, zyskiwali większą pewność siebie i odwagę. Mindset wpływa na umiejętności. Należy jednak pamiętać, że przećwiczone umiejętności wzmacniają nastawienie i motywację. Powodzenia!
Kurs zawiera:
Sympatia i zaufanie to najważniejszy czynnik w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 49.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaCzym jest pewność siebie, jak ją budować i jak wykorzystać w sprzedaży? – to temat tego wykładu. Zapis audio wykładu Romana Kawszyna realizowanego w czasie Akademii Handlowca “Be human” w Teatrze Kamienica w Warszawie.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 69.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaRynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów jak również narzędzia sprzedaży. Niezależne od nas okoliczności sprawiają, że spotkania bezpośrednie z klientami przestają być codziennością handlową. Najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Do tego potrzebne są umiejętności
Kurs Distance Seller jest dedykowany zarówno siłom sprzedaży, jeżdżącym dotychczas w terenie jak i pracującym z biura.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 970.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaWykład Romana Kawszyna realizowany podczas eventu Challengeday o prawdziwej motywacji wewnętrznej. Czym jest prawdziwa motywacja, jak o nią dbać, jak odkryć swój wewnętrzny motyw, dlaczego cele nie motywują? Na powyższe pytania znajdziecie odpowiedź podczas wykładu. Zadbajcie o swoją motywację.
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 69.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszyka“To nie jest książka o prezentacji. To książka o sprzedaży. Skutecznej sprzedaży podczas prezentacji. Targi, spotkania branżowe z architektami, projektantami, współpracownikami, klientami…Musisz przygotować prezentację, podczas której nie tylko opowiesz o produkcie czy usłudze – oczekiwania są dużo większe…
Cena brutto
Najniższa cena brutto w ciągu ostatnich 30 dni to: 27.00 zł.
Szczegóły Dodaj do koszykaJeśli chcesz otrzymywać informacje o aktualnych szkoleniach, wydarzeniach, live'ach i webinarach podaj swój adres email.